خورشيد من... هميشه تابان باش
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : hamid

به خوبي به ياد مي اورم روزهايي را كه بي تو بودم... بي اميد، بي انگيزه... مي ديدم مي شنيدم راه مي رفتم اما حسي درون قلبم فرياد مي زد كه چيزي كم دارم... و باز هم به خوبي به ياد دارم روزي را كه تو را يافتم... تو كه باشي هيچ نمي خواهم جز دو چشم... حتي دو چشم هم نه يك چشم هم كافي است... تنها تو را مي نگرم و مي دانم كه تو مرا نمي بيني... 
قلبم با هر بار ديدن تو محكم تر از قبل خود را به ديوار مي كوبد و ميدانم كه تو اين را حس نمي كني... اما اين را هم به خوبي مي دانم كه مي داني در جاي جاي جهان قلب هايي هستن كه فقط براي تو مي زنند... وقت هايي كه تو هستي ديگران نيستند... وقتي كه تو باشي از هر هستي نيست مي شوم و فقط تو مي شوي هستي من... صدا را بالا مي برم تا فقط تو در سرم باشي روزهايي كه نيستي با يادت و اميد بودن و موفقيتت ارامم...
وقتي كه با سر افرازي پرچم افتخارت را بالا مي بري دست هايم به شكرانه ي بالا رفتن پرچم افتخارت بالا مي روند و فقط خداست كه ان لحظه عمق شادي ام را حس مي كند... روزهايي كه نمي درخشي نابودم... بي تو هيچ نيستم و ندرخشيدنت هيچم مي كند...
وقتي شادي ديگران را در برابرت مي بينم اب مي شوم و ان لحظه كه با ديدن شادي ديگران از سر تاسف اه مي كشي نا بود مي شوم... ولي باز هم فقط تويي كه قلبم را تسخير كرده اي... تو هميشه درخشاني خورشديي هستي كه كاهي اوقات ابر سعي در پوشاندن ان دارم اما خورشيد خورشيد است... اگر چه پشت ابر باشد صداي نمايشگر را بالا مي برم... فرياد " گل " از زبان گزارشگر اشك شوق در چشمانم مي نشاند و باز هم تو هستي كه با لباس برف رنگت مي دوي و در دل من شعف به جا مي گذاري...
تو شادي اما من از تو شاد ترم... تو شادي اما خودت مي داني كه عمق شعف عاشقانت بيان كردني نيست و به اين افتخار، افتخار مي كني بازي تمام مي شود و فرمانده با ابهت به سمت دوربين ها مي رود... مي گويند داور كمك كرد... مي گويند تو هيچ نبودي اما نمي دانند كه تو همه چيز من و امثال من بودي... فرمانده دفاع مي كند و تو با افتخار به عاشقانت شعف هديه مي كني خورشيد من... هميشه تابان باش




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 1003
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1